Продавець ZHYVA (Жи́ва) розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
930 відгуків
Пишіть у месенджер - не маємо змоги відповісти телефоном💙💛

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Винятком є затверджений КМУ перелік товарів, а не таким, що підлягає обміну або поверненню. Для повернення та обміну товару покупець повинен відправити товар перевізником Нова Пошта післяплатою із зазначенням ціни товару, як суми до повернення, оплатить послуги пошти - доставки та грошового переказу. Продавець при отриманні, перевіряє, що товар не використовувався, зберіг Бездоганний товарний та функціональний стан, бирки, упаковки; сплачує суму післяплати і гроші повертаються покупцю грошовим переказом Новою Поштою.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner