Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Винятком є затверджений КМУ перелік товарів, а не таким, що підлягає обміну або поверненню. Для повернення та обміну товару покупець повинен відправити товар перевізником Нова Пошта післяплатою із зазначенням ціни товару, як суми до повернення, оплатить послуги пошти - доставки та грошового переказу. Продавець при отриманні, перевіряє, що товар не використовувався, зберіг Бездоганний товарний та функціональний стан, бирки, упаковки; сплачує суму післяплати і гроші повертаються покупцю грошовим переказом Новою Поштою.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.